Nee
Ja
            

Hershey Chocolate voegt zich bij Blockchain Advertising samenwerking

Hershey Chocolate voegt zich bij Blockchain Advertising samenwerking

De blockchain-gerelateerde samenwerking AdLedger heeft Hershey Chocolate, een groot Amerikaans bedrijf dat chocolade produceert, haar intreden laten doen. Dat meldt het blad AdWeek.

De blockchain-gerelateerde samenwerking AdLedger heeft Hershey Chocolate, een groot Amerikaans bedrijf dat chocolade produceert, haar intreden laten doen. Dat meldt het blad AdWeek.

Naast Hershey voegen ook de Franse mediagroep Publicis Media en The Global Audience Based Buying Conference & Consultancy (GABBCON) zich bij AdLedger, zo is te lezen. AdLedgerwerd opgericht door IBM, Tegna en het blockchain bedrijf MadHive in 2018. De samenwerking betreft er een die niet winstgericht is en zich bezighoudt met het ontwikkelen van share ledger technologie en het adverteren daarvan.

Fundamentele verandering

Naast adverteren richt Hershey zich nu op het uitbreiden van de werkzaamheden van de chocoladeproductie, die tezamen gaat met de blockchain technologie. Vinny Rinaldi, persvoorlichter van The Hershey Company, zei het volgende: “Dit zou een fundamentele verandering zijn in de manier hoe wij denken.”

Bronnen

  • Cointelegraph
  • Afbeelding: Pixabay